A Simple Strategy to Help Your Clients

happy construction worker smiling at the camera in the city - aanemer stockfoto's en -beelden

lHet is niet ongewoon om hier in de buitenwijk d'93 Signals een schilder te vinden, maar zelfs met zijn brede beschikbaarheid en brede scala aan onderaannemers lijkt hij nooit genoeg werk in zijn schema's te krijgen. In dit artikel zullen we een zeer eenvoudige strategie bespreken die uw klanten kan helpen die niet tevreden zijn met hun bestaande aannemers, zelfs als ze specialisten nodig hebben om hun werk te doen.

Huur een team van onderaannemers in om u verschillende servicepakketten aan te bieden. Om u als klant tijd en geld te besparen, raad ik u aan uw huidige aannemer te vragen naar criteria voor 80% van uw projecten. Als je een second opinion en extra taken wilt, ga je gang, je krijgt waar je voor betaalt.

Door een freelancer te kiezen voor die moeilijk te synchroniseren banen, produceert u een enorme pool van verschillende aannemers en kunt u een breed scala aan uw verzoeken toepassen, wat betekent dat u de verschillen van uw taken dekt. Daarom hebben we het over het 80/20-principe.

– Het 80/20-principe is de beroemde waarde-uit van Japan, en ik zal proberen dit verder uit te leggen aan de hand van een voorbeeld.

Stel je voor dat iedereen in een bedrijf dezelfde vaardigheden, dezelfde apparatuur, dezelfde vaardigheden en kennis heeft, dan zou elk van hen 80% van de resultaten op eigen kracht produceren. In de meeste bedrijven zullen de verschillende inspanningen die elk van de mensen in hun taken steken echter verschillende resultaten opleveren. Dit wordt "differentiële inspanning" genoemd.

Als we bijvoorbeeld aannemen dat een fabriek 200.000 eenheden per jaar produceert, dan krijgen we door 200.000 te delen door het arbeiderstotaal 200.000 gedeeld door 400 (het totale personeelsbestand van het bedrijf), wat 400 geeft gedeeld door 300 (de totale kosten van het bedrijf voor de output) is gelijk aan antropologie. Een beetje lange, moeilijk te volgen theorie, maar het zal je dat laten begrijpen en je laten beseffen dat statische referentie erg moeilijk te definiëren is en daarom moet je onafhankelijke verantwoordelijkheid nemen voor je resultaten.

Onze klant heeft ervoor gekozen om een ​​nieuwe winkel te bouwen in de binnenstad van Al schrijf in "best-resort of Europe". We zullen op een heel eenvoudige manier kennis maken met zijn gekozen aannemer: als zij ons 80% van de output geven, regelt hij de rest van de dingen.

In ons voorbeeld weten we dat hij (de provider) ons 40% van de output gaf, dus hij kreeg 40% van de tevredenheid toegewezen, in zijn gedachten is hij blij met zijn 40%. Als een klant 20% van het werk specificeerde, moest hij in plaats daarvan nog eens 40% van de inspanning hebben, wat betekent dat als onze klant zijn berekeningen maakt, die oplossing ons 20% van de output oplevert. Als hij tevreden was met zijn 40%, maar de vraag was 40% minder, dan zal hij een ander "][omplication affiliate-programma" moeten regelen om winstgevend onderscheid te maken tussen de vorige behoefte en 20% extra van zijn werk te doen.

This is a very simple scenario, only simple, but if you apply it to your business, you will be able to take this after a period of avoiding the need for profit to provide a solution for a specific valuable need and for having different solutions for different needs. You will have moreroad labors, which means morefinal responsibility generated, your clients will be pleased with their solutions. The painting contractor will be happy with his 40% effort because our client takes 20 minutes out of his time, and the pressure of satisfaction will remove process of making his life easier.

Als een van onze klanten niet tevreden is met ons werk, wil ik u graag herinneren aan het 80/20-principe. Op deze manier kun je met een hoge mate van geest aan je bedrijf beginnen en de gelegenheden aanpassen, omdat je weet dat je een groep mensen hebt die het van de grond af aan overneemt en een bepaald bedrag minder maakt , zodat uw klanten 20% aan investeringen kunnen toewijzen en de andere 80% is eigenlijk winst. Op deze manier wordt het hele project een stuk eenvoudiger en kosteneffectief.